Connect with us

Economic

Valorificarea luciurilor de apă, o inițiativă lansată de Ivan Patzaichin.

Published

on

Ivan-Patzaichin-aur-luciuri-ape

De Ziua Biosferei Delta Dunării, s-a semnat Alianța pentru AUR.

AUR, este o inițiativă lansată de Ivan Patzaichin pentru democratizarea accesului la apă și valorificarea luciurilor de apă în beneficiul comunităților. Semnatarii acestui document informal își propun să constituie un grup de lucru care, alături de Asociația Ivan Patzaichin – Mila 23 și Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă din cadrul Guvernului României (membrii fondatori), să identifice soluțiile administrative și legislative pentru îndeplinirea acestor obiective.

La conferința națională „Apele Unite ale României – AUR pentru 2030” de la Tulcea, susținătorii Alianței, reprezentând județele Alba, Brașov, Cluj, Neamț, Suceava, Tulcea și București, și-au declarat sprijinul pentru necesitate colaborării la nivel inter-instituțional și creșterea gradului de conștientizare a populației privind importanța rolului râurilor în realizarea de comunități durabile.

„Haideți să stabilim ce trebuie să facem în următorii ani ca apele să devină mai curate și mai ales noi să devenim mai prietenoși cu ele. Apele sunt considerate astăzi un coș de gunoi, iar noi nu prea știm să ne mândrim și să ne folosim de ele, în contextul în care sunt zone de pe glob care suferă din lipsa apei.” a spus Ivan Patzaichin în deschiderea conferinței.

„Provocările actuale precum schimbările climatice ne obligă să facem pași concreți în vederea asigurării unui viitor sustenabil. Avem nevoie de parteneriate și implicarea fiecărui cetățean” a declarat consilierul de stat László Borbély.

Advertisement

„Întregul demers are ca obiectiv evidențierea potențialului socio-economic și identitar al rețelei hidrografice naționale” a completat consilierul de stat Radu Țipișcă.

Alianța încurajează colaborarea și schimbul de experiență, prin alcătuirea unui catalog de exemple de bune practici ușor replicabile. Acesta va fi realizat împreună cu Asociația Comunelor din România (ACOR), care a anunțat, prin vocea vicepreședintelui Ștefan Ilie, că va acorda în 2020 un Ordin ACOR pentru AUR acelei comunități care realizează cea mai convingătoare acțiune care îi face pe locuitorii săi să-și prețuiască luciul de apă.

La conferință au fost prezentate astfel de acțiuni, derulate de Asociației Ivan Patzaichin – Mila 23, World Wild Fund România, proiectul Someș Delivery (la Cluj-Napoca), primăria Fărcașa, jud. Neamț, primăria Panaci, jud. Suceava, primăria municipiului Făgăraș, primăria municipiului Alba Iulia și proiectul Water Music Festival Ceahlău (jud. Neamț).

Cum va fi Vremea la Cluj

Pentru județul Tulcea, apa reprezintă unul dintre elementele definitorii. „Fără apă nu avem o deltă, iar această apă trebuie să fie curată ca să permită ca noi toți să păstrăm această bijuterie a naturii care aparține României” a afirmat Cătălin Țibuleac, guvernatorul ARBDD .

Advertisement

„Încercăm să devenim beneficiarii unei noi finanțări prin upgradarea strategiei ITI, […]care să aibă în vedere Delta, apele ei, biodiversitatea” a subliniat importanța finanțărilor Horia Teodorescu, președintele CJ Tulcea.

„Municipiul Tulcea este un oraș de tranzit turistic, dar are capacitatea de a deveni o destinație turistică în sine pentru că Dunărea e coloana sa vertebrală.” a declarat Constantin Hogea, primarul municipiului.

Au mai participat: Teodor Frolu (vicepreședintele Asociației Ivan Patzaichin – Mila 23), Claudia Crișan (șef serviciu, Administrația Națională Apele Române), Gheorghe Constantin (director general, Ministerul Apelor și Pădurilor), Orieta Hulea (director World Wild Fund România), Marius Moga (coordonator, Someș Delivery), Cristinel Gheorghiu (primar, Fărcașa, jud. Neamț), Vasile Cozan (primar, Panaci, jud. Suceava), Elena Nemeș (consilierul primarului municipiului Făgăraș), Gabriel Pleșa (viceprimar, Alba Iulia) și George Sărluceanu (coordonator Water Music Festival Ceahlău).

Cum vede Romsilva ”dispariția” unor suprafețe împădurite

Conferința se înscrie într-o amplă dezbatere publică privind modalitățile de implementare a Strategiei naționale de dezvoltare durabilă a României 2030 și a fost organizată în cadrul Festivalul Internațional al Bărcilor cu Vâsle, RowmaniaFEST, aflat în 2019 la a 9-a ediție. Festivalul este organizat, ca în fiecare an, în parteneriat cu Primăria Municipiului Tulcea și Consiliul Județean Tulcea. Programul „Apele Unite ale României – AUR” este realizat cu sprijinul ACOR, al Administrației Fondului Cultural Național (AFCN) și Kaufland România.

Advertisement
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Economic

Verificarea fiscală a averilor persoanelor fizice

Published

on

ANAF CLUJ

Despre opulența afișată și „hoțul care, dacă nu se laudă cu ce a furat, nu e hoț”.

CLUJ-NAPOCA, 4 Iulie 2022: Președintele ANAF, domnul Lucian Heiuș, a avertizat că începând din 1 iulie se vor desfășura controale pe întreg teritoriul țării, vizate fiind persoanele fizice cu averi semnificativ mai mari decât cele justificate prin veniturile declarate și impozitate.

În concret, revolta șefului ANAF este generată de faptul că „avem peste tot exemple de șmecheri care sfidează cu opulența și luxul pe care le afișează, care cheltuie sume de bani exorbitante, sfidând pe omul de rând, și care în viața lor nu au plătit niciun impozit, iar când verifici veniturile pe care le au, constați că ele sunt aproape inexistente”.

Aceste persoane urmează a fi verificate de organele fiscale, conform șefului acestora, „de la cel mai mare până la cel mai mic. Acesta e glonțul de argint pe care-l poate folosi fiscul din România împotriva celor care nu înțeleg că trebuie să-și plătească taxele și impozitele. (…) Îi vedem în aproape în fiecare săptămână, cu opulența pe care o afișează, pentru că hoțul, dacă nu se laudă cu ce a furat, nu e hoț”.

„Din punct de vedere juridic, acest tip de control la persoane fizice se numește „verificarea situației fiscale personale de către organul fiscal central”, fiind reglementat în mod distinct în Codul de procedură fiscală și în câteva ordine ale președintelui ANAF, prin norme majoritar derogatorii de la inspecțiile fiscale „clasice”.”, afirmă Livia-Maria Roman, Avocat Iordăchescu & Asociații.

Advertisement

I. Activități prealabile verificării situației fiscale personale

Prealabil declanșării controlului, Direcția generală control venituri persoane fizice efectuează o analiză de risc pentru stabilirea riscului de neconformare la declararea veniturilor. Analiza de risc este o procedură nepublică, desfășurată fără înștiințarea celor vizați și presupune verificarea documentară/din biroul organului fiscal a înscrisurilor relevante deținute sau obținute de acesta, cu privire la averile persoanelor fizice. În baza acestor probe, organul fiscal estimează veniturile obținute de persoanele fizice în ultimii (maximum 5) ani și le compară cu veniturile care au fost declarate de acestea în vederea impozitării.

Potrivit președintelui ANAF, cu ocazia masivei analize de risc efectuate recent de organele fiscale, s-au verificat, de exemplu, sumele folosite pentru a majora capitalul social pentru creditarea firmelor, dar și vacanțele în care au fost contribuabilii, preluându-se informații inclusiv de pe paginile de Facebook ale acestora. Analiza a revelat faptul că nu mai puțin de 561.000 de persoane au acumulat în perioada 2016 – 2019 o diferență între veniturile obținute și cele declarate/impozitate în cuantum de 20 de miliarde de euro.

„Pentru a se trece, însă, la controlul efectiv, este obligatoriu ca diferența între veniturile estimate de fisc în analiza preliminară și veniturile declarate să fie una semnificativă, adică mai mare de 10% din veniturile declarate, dar nu mai puțin de 50.000 lei. Persoanele fizice vor fi verificate în ordine descrescătoare a riscului de neconformare pe care îl prezintă, în funcție de cuantumul diferenței semnificative. Totuși, dacă în lista persoanelor cu risc de neconformare apar și soțul/soția, rudele sau afinii până la gradul al II-lea inclusiv (părinți, frați/surori/cumnați) ale persoanelor aflate în fruntea listei, ele vor putea fi verificate concomitent, indiferent de poziția pe care o au în listă.” continuă Av. Livia-Maria Roman.

II. Procedura efectivă a verificării situației fiscale personale

Advertisement

1. Organul fiscal comunică persoanelor fizice un aviz de verificare prin care le informează, cu cel puțin 15 zile înainte, despre începerea controlului și le solicită prezentarea, în termen de cel mult 60 de zile, a documentelor justificative și a tuturor clarificărilor relevante pentru lămurirea stării de fapt reale. Cu aceeași ocazie, organul fiscal pune în vedere persoanelor care urmează a fi controlate obligația de a completa și de a depune, în același termen de 60 de zile, o declarație de patrimoniu și de venituri în care se vor menționa:

  • bunurile deținute (bunuri imobile; bunuri mobile – mijloace de transport; metale prețioase, obiecte de artă și animale a căror valoare depășește 15.000 lei; conturi și depozite bancare, plasamente, investiții, polițe de asigurare, împrumuturi și orice alte bunuri/titluri/dețineri a căror valoare depășește 10.000 lei);
  • cheltuielile efectuate, atât cele personale, cât și cele cu persoanele aflate în întreținere.

Dacă persoanele verificate nu furnizează informațiile și documentele solicitate, organul fiscal efectuează controlul numai pe baza informațiilor și documentelor deținute/obținute de acesta.

Controlul se desfășoară, de regulă, la sediul organului fiscal, însă persoanele verificate pot formula, până la începerea controlului la data menționată în aviz, o cerere justificată prin care să solicite efectuarea controlului la domiciliul lor ori la sediul persoanei care le acordă asistență de specialitate sau juridică.

Durata controlului nu poate depăși 270 de zile calculate de la încheierea procesului-verbal de începere a verificării situației fiscale personale; totuși, perioadele necesare pentru prezentarea documentelor și/sau a informațiilor solicitate de organul fiscal nu sunt incluse în calculul duratei verificării.

2. După obținerea datelor necesare, organul fiscal stabilește veniturile obținute efectiv de persoana fizică în perioada verificată, scop în care poate utiliza trei metode indirecte de stabilire a veniturilor, respectiv:

  • metoda sursei și utilizării fondului – selectată atunci când se constată că persoana fizică verificată a utilizat fonduri în valoare mai mare decât sursele identificate;
  • metoda fluxurilor de trezorerie – selectată atunci când se constată că operațiunile derulate de persoana fizică verificată s-au desfășurat, în principal, prin conturile bancare şi financiare şi sunt intrări de sume semnificative în aceste conturi;
  • metoda patrimoniului net – selectată atunci când se constată că patrimoniul net al persoanei verificate a înregistrat creșteri semnificative pe parcursul perioadei verificate şi a fost stabilită, cu un grad rezonabil de certitudine, valoarea elementelor patrimoniale la începutul şi la sfârșitul perioadei verificate.

„În esență, organul fiscal urmărește să stabilească veniturile de care au dispus persoanele fizice în cursul perioadei verificate, pornind de la situația lor patrimonială (resurse avute la dispoziție la începutul perioadei verificate, mișcările de bunuri și cheltuielile de nivel de trai), după care compară aceste venituri cu cele declarate/impozitate de contribuabili.” afirmă Livia-Maria Roman, Avocat Iordăchescu & Asociații.

Diferența reprezentând veniturile nedeclarate de către contribuabili constituie, pentru organul fiscal, baza de impozitare la care se calculează impozitul pe venit, astfel:

Advertisement

a) dacă organul fiscal identifică sursa veniturilor suplimentare, impozitul se calculează prin aplicarea cotei specifice categoriei respective, prevăzută de Codul fiscal (în cele mai multe cazuri, de 10%);

b) dacă organul fiscal nu identifică sursa veniturilor suplimentare, acestea sunt considerate venituri din sursă neidentificată și se impun cu o cotă de 16%.

Impozitul pe venit și accesoriile aferente acestuia (dobânzi de 0,02% pe zi de întârziere + penalități de nedeclarare de 0,08% pe zi de întârziere) se stabilesc printr-o decizie de impunere ce constituie titlu de creanță, astfel că în baza ei se poate demara executarea silită a persoanei verificate.

III. Drepturile persoanelor fizice verificate sunt prevăzute atât în Codul de procedură fiscală, cât și în Carta drepturilor și obligațiilor persoanei fizice supuse verificării situației fiscale personale.

Dintre drepturile persoanelor verificate amintim:

Advertisement
  • dreptul de a li se comunica avizul de inspecție fiscală cu cel puțin 15 zile înainte de data începerii verificării;
  • dreptul de a solicita, pentru motive justificate, amânarea datei de începere a verificării;
  • dreptul de a beneficia, pe toată durata controlului, de asistenţă de specialitate sau juridică și de a numi persoane pentru a furniza informații;
  • dreptul de a beneficia de un termen de minimum 10 zile pentru a prezenta documentele și informațiile solicitate de organul fiscal;
  • dreptul de a fi informate, pe parcursul verificării, asupra constatărilor ce rezultă din verificare;
  • dreptul de a-și exprima, anterior emiterii deciziei de impunere, un punct de vedere cu privire la constatările organului fiscal;
  • dreptul de a contesta decizia de impunere conform prevederilor legale;
  • dreptul de a fi supusă doar o singură dată verificării, pentru fiecare perioadă impozabilă.

Dintre obligațiile persoanelor verificate, menționăm obligația de a depune declarația de patrimoniu și de venituri în termenul de 60 de zile de la solicitarea organului fiscal; neîndeplinirea acestei obligații constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 1.000 la 5.000 lei.

Discuții interesante pot fi purtate relativ la colaborarea persoanei fizice verificate cu organul fiscal pe parcursul controlului. Astfel:

  • în Codul de procedură fiscală se vorbește despre dreptul celui verificat de a da informații, de a prezenta înscrisuri relevante și orice alte date necesare clarificării situațiilor de fapt relevante din punct de vedere fiscal. În comentariile de specialitate s-a apreciat că „nimic nu obligă contribuabilul să răspundă întrebărilor verificatorului sau chiar să-i transmită documentele justificative pe care acesta le solicită”, însă lipsa cooperării va antrena o impunere a veniturilor nejustificate, determinate ca atare de organul fiscal;

în timp ce

  • Carta drepturilor și obligațiilor persoanei fizice supuse verificării situației fiscale personale prevede obligațiile de a coopera cu organul fiscal, de a furniza informații și de a prezenta înscrisuri, respectiv de a permite efectuarea constatărilor la faţa locului. Totuși, temeiurile legale ale acestor obligații, indicate în Cartă, sunt prevederi generale din Codul de procedură fiscală care, potrivit art. 147 din acesta, se aplică numai în măsura în care nu contravin regulilor speciale privind verificarea situației fiscale personale.

În tot cazul, interesul contribuabililor verificați este acela de a demonstra că veniturile obținute sunt neimpozabile, conform Codului fiscal, ori au fost realizate anterior perioadei verificate. Mijloacele de probă vor trebui să fie edificatoare, pentru că, în cuvintele aceluiași președinte ANAF, este puțin probabil ca „dacă cineva vine și spune că în anii ‘90 a cărat blugi cu Dacia și de atunci are un milion pus deoparte, cineva o să-l creadă, sau că are bani de la bunica, că a săpat cu plugul în grădină și a găsit o găleată de aur”.

„Rămâne de văzut în ampla acțiune de verificare a situațiilor fiscale personale demarată de la 1 iulie (a.c.) la nivel național, modalitatea în care organele fiscale vor aplica dispozițiile legale și (încă) sperăm că acestea vor avea înțelepciunea de a identifica și sancționa conduitele frauduloase, respectând, în același timp, pe deplin drepturile persoanelor verificate.” încheie Livia-Maria Roman, Avocat Iordăchescu & Asociații.

Continue Reading

Administratie

Emil Boc, în Conducerea Asociației Municipiilor din România

Published

on

amr emil boc

Primarul municipiului Cluj-Napoca, a, insistant asupra respectarii principiilor europene consacrate referitoare la subsidiaritate, autonomie locala si transferurile de responsabilitati, catre municipii, doar cu asigurarea sursei de finantare

Conducerea Asociației Municipiilor din România a participat marți, 19 ianuarie, la o întâlnire cu domnul Florin Cîțu, Prim-ministrul Romaniei si cu domnul Attila-Zoltán Cseke, Ministrul dezvoltarii, lucrarilor publice si administratiei, pe tema Bugetului de stat pe anul 2021.

Pe agenda s-au aflat urmatoarele teme:

– legea bugetului de stat pe anul 2021

– reluarea si finalizarea procesului de descentralizare

Advertisement

– modificarea Codului Administrativ

– evaluarea cadrului institutional privind functionarea PNRR

  ( Planul National de Redresare si Rezilienta )

– finantarea burselor si a transportului elevilor.

– modificarea legislatiei privind achizitiile publice pentru dotarea si intretinerea centrelor de vaccinare,

Advertisement

– legea salarizarii.

 ==============

Protest privind unele practici ale Studioului TVR Cluj

În urma consultărilor cu domnul Florin Cîțu, Prim-ministrul Romaniei s-au agreat urmatoarele:

Asociația Municipiilor din România
Asociația Municipiilor din România

1. Incepand cu ianuarie 2021 cheltuielile pentru indemnizațiile lunare ale persoanelor cu handicap grav de la nivelul Municipiilor si sectoarelor municipiului Bucureşti, drepturile asistenţilor personali ai persoanelor cu handicap grav, centrele de asistenţă socială a persoanelor cu handicap, sistemul de protectie a copilului, se vor finanta astfel:

– 90% de la bugetul de stat

Advertisement

– 10% din bugetele locale.

– Guvernul va reglementa componenta comisiilor de evaluare a dosarelor pentru persoanele cu handicap si va include in acestea reprezentantii municipiilor.

2. Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA) :

– va relua si va accelera procedurile privind transferul bunurilor, imobilelor, terenurilor din domeniul public / privat al statului, catre autoritatile locale,

– va elabora o lege sectoriala pentru transferul bunurilor imobile aflate in proprietatea Ministerului Tineretului si Sportului ( MTS ) catre municipii,

Advertisement

– va ugenta procedurile de transfer ale acestora si va permite cadastrarea si intabularea bunurilor dupa transferul acestora catre municipii

– va colabora cu AMR pentru modificarea prevederilor Codului Administrativ.

3. S-a agreat elaborarea unui proiect al “Legii zonelor metropolitane “ care va fi sustinut de Guvern.

4. S-a acceptat propunerea AMR privind analizarea cresterii plafonului actual pentru autorizarea tragerilor din finantarile rambursabile, care este in prezent de 1.200 mil. lei, pentru anii 2021/2022 / 2023.( Autorizarea tragerilor se face prin Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale – CAIL).

5. Suportarea costurilor burselor si a transportului public pentru elevi de catre Guvern.

Advertisement

================

> Domnul Florin Citu, Prim-ministru al Romaniei, a asigurat primarii de municipii, referitor la consultarea in elaborarea ghidurilor , pentru programele cu finantare europeana care fac parte din acordul de parteneriat dintre Romania si Comisia Europeana, aferente perioadei de programare 2021-2027 si pentru Planul National de Redresare si Rezilienta.

 ================

> Presedintele AMR, domnul Emil Boc, Primarul municipiului Cluj-Napoca, l-a asigurat pe domnul Prim-ministru, de sustinerea AMR a initiativelor guvernamentale care privesc reforma statului , insistand asupra respectarii  principiilor europene consacrate referitoare la subsidiaritate, autonomie locala si transferurile de responsabilitati, catre municipii, doar cu asigurarea sursei de finantare.

 ===============

Advertisement

Vezi și Leacuri din bătrâni. Ce boli tratează usturoiul?

La întâlnire au participat

– din partea Guvernului Romaniei:

• Florin Citu, Prim-ministru

• Attila-Zoltán Cseke, Ministrul dezvoltarii, lucrarilor publice si administratiei ( MDLPA )

Advertisement

– din partea AMR:  

  • Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca – Presedinte AMR
  • Constantin Toma, primarul municipiului Buzău – Presedinte executiv AMR
  • Ionuț Pucheanu, primarul municipiului Galați – Prim-vicepreşedinte AMR
  • Ion Lungu, primarul municipiului Suceava – Prim-vicepreşedinte AMR
  • Mihai Chirica, primarul municipiului Iași – Vicepresedinte AMR
  • Lia Olguta Vasilescu, primarul municipiului Craiova – Vicepresedinte AMR
  • Florin Birta, primarul municipiului Oradea – Vicepresedinte AMR
  • Tiberiu Iacob-Ridzi, primarul municipiului Petroșani – Vicepresedinte AMR
  • Lucian-Daniel Stanciu-Viziteu, primarul municipiului Bacău
  • Constantin Mitache, Director General al AMR

Biroul de Presa al AMR

Continue Reading

Economic

60,76%: rata de promovare a concursului național de titularizare.Cum stă Clujul

Published

on

posturi didactice cluj

În urma reevaluării lucrărilor contestate la proba scrisă din cadrul concursului național pentru ocuparea posturilor didactice din învățământul preuniversitar, rata de promovare a crescut la 60,76%, cu 2,12% față de cea inițială (58,66%).

În 2019, după soluționarea contestațiilor, rata de promovare a fost de 48.37%, iar în 2018, de 49.17%.

Vezi şi Recunoașterea automată a diplomelor de asistent medical generalist de Uniunea Europeană

Anul acesta, numărul total al contestațiilor depuse a fost de 4.181. În cazul a 4.028 de contestații (96,34%), notele au fost modificate astfel: pentru 2.594 de lucrări contestate, notele inițiale au fost mărite, în timp ce pentru 1.434 de lucrări notele inițiale au fost micșorate.

Advertisement

Pe tranșe de note, situația finală are următoarea configurație:

244 de candidați (număr ușor modificat în raport cu prima afișare: 239) au obținut nota 10 (zece), iar 14.789 de candidați au obținut note între 7 și 9,99, restul obținând note sub 7 (șapte).

distributie locuri didactice cluj

Pentru absolvenții din promoția curentă, totalul notelor peste 7 (șapte) a crescut cu 1,81% după rezolvarea contestațiilor. Mai exact, 60,19% (58,38% – rata inițială) dintre candidați au obținut note peste 7 (șapte).

Reamintim că în centrele de evaluare au fost notate 24.732 de lucrări, întrucât: 2.145 de candidați s-au retras din concurs din motive personale sau medicale, în conformitate cu prevederile metodologiei, 32 de candidați au fost eliminați pentru fraudă sau tentative de fraudă, iar lucrările a 93 de candidați au fost anulate din motive legate de nerespectarea metodologiei. 

Candidații eliminați pentru fraudă sau tentativă de fraudă nu vor fi repartizați pe posturi didactice în anul școlar 2020-2021.

posturi didactice cluj

Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidații trebuie să obțină la proba scrisă minimum nota 7 (șapte), iar pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), minimum nota 5 (cinci).

Drepturile cadrelor medicale implicate în lupta împotriva COVID-19 și a urmașilor lor

Repartizarea candidaților pe posturile didactice de predare vacante, publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, în ordinea descrescătoare a notelor obținute la proba scrisă, se realizează în ședințe publice sau on-line, organizate de către inspectoratele școlare, în perioada 12 – 14 august.

Advertisement

Continue Reading
sep 28 - Mi
Cluj-Napoca, RO
13°C câțiva nori
Zi Cond. Temp.
mie 09/28
ploaie ușoară
16/12°C
joi 09/29
cer acoperit de nori
20/12°C
vin 09/30
nori împrăștiați
23/12°C
sam 10/01
cer fragmentat
24/15°C
dum 10/02
cer fragmentat
17/10°C

my-portfolio

Comentarii recente

sep 28, 2022 - Mi
Turda, RO
14°C
cer fragmentat
cer fragmentat
4 m/s, SSE
88%
753.06 mmHg
mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01 dum10/02
ploaie ușoară
16/12°C
cer acoperit de nori
19/12°C
nori împrăștiați
23/12°C
cer fragmentat
24/14°C
cer fragmentat
17/11°C
sep 28, 2022 - Mi
Câmpia Turzii, RO
14°C
cer fragmentat
cer fragmentat
4 m/s, SSE
88%
753.06 mmHg
mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01 dum10/02
ploaie ușoară
16/12°C
cer acoperit de nori
19/12°C
nori împrăștiați
23/12°C
cer fragmentat
24/14°C
cer fragmentat
17/11°C
sep 28, 2022 - Mi
Huedin, RO
11°C
cer acoperit de nori
cer acoperit de nori
3 m/s, W
76%
753.06 mmHg
mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01 dum10/02
cer acoperit de nori
15/10°C
cer acoperit de nori
18/12°C
cer fragmentat
22/12°C
cer fragmentat
22/14°C
cer acoperit de nori
14/9°C
sep 28, 2022 - Mi
Dej, RO
13°C
cer acoperit de nori
cer acoperit de nori
5 m/s, VNV
79%
753.81 mmHg
mie09/28 joi09/29 vin09/30 sam10/01 dum10/02
cer acoperit de nori
16/12°C
cer acoperit de nori
18/11°C
nori împrăștiați
23/12°C
cer fragmentat
24/14°C
cer fragmentat
16/10°C
Advertisement

Trending